Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Sunday, September 5, 2010

GAY. Kesan hubungan sejenis terhadap kesihatan

Assalamualaikum
[Sekolah sudah mula bercuti. Bestnya. dengan kata lain gurunya juga turut bercuti, dan merekalah yang paling hepi. hahaha]

Pasti anda pernah mendengar isu mengenai Gay bukan? Dengar saja Gay, pasti yang terbayang di benak ulu hati kita ialah, dua LELAKI yang suka melakukan "aktiviti" bersama. Apakah aktiviti itu? tak perlu lah saya kempen disini. yang pastinya aktiviti itu bukanlah bermain catur, memasak, berforum ataupun bercucuk tanam. owh ada kot sedikit menyerupai bercucuk tanam. tapi lain yang dicucuk la if u know wut i mean.. (hahahaha..)

Actually, perkataan GAY tu pada asalnya membawa maksud lain, iaitu untuk menggambarkan perasaan  "carefree", "happy", atau "bright and showy". Amazing words for "amazing" people.



Kepada sahabat yang berkesempatan membaca kosmo online beberapa hari lepas, tentu terjumpa news ni kan: 
_________________________________________________________________________________


KUALA LUMPUR - Seorang paderi di Malaysia, Ouyang Wen Fang mengumumkan bahawa dia sedang menubuhkan gereja gay pertama di negara ini.
Paderi berusia 40 tahun itu turut tidak mengendahkan amaran keras kerajaan supaya menghentikan rancangannya kerana bimbang ia akan menggalakkan gaya hidup homoseks di negara ini.
Amalan tersebut masih dikategorikan sebagai jenayah di Malaysia yang majoriti penduduknya beragama Islam manakala pelakunya berdepan hukuman penjara sehingga 20 tahun.
Namun, gereja gay yang diasaskan bersama oleh paderi itu telah beroperasi secara senyap di sini sejak tiga tahun lalu dengan dikunjungi kumpulan penganut Kristian gay untuk beribadat pada hari Ahad dan mengkaji kitab Injil.
"Kami sedang berusaha untuk menggalakkan lebih ramai orang supaya menyertai gereja ini, kami mahu penganut Kristian gay tampil dan hidup tanpa berpura-pura," katanya.
Ouyang mendirikan rumah tangga selama sembilan tahun sebelum membuat pengakuan terbuka bahawa dia seorang homoseks pada 2006.
______________________________________________________________________________
Actually aku tak kesah depa nk buat gereja ke, perkapungan ke, ataupun negara gay sekalipun. itu hak mereka. tp kalau sudah sampai tahap membuat benda macam tu kat negara aku, marah ni! (asap kelua dari hidung... asap je..bukan hingus k..)

Dari segi agama memang tiada yang benarkan hubungan sesama kaum ni. namun gelombang akhir zaman sudah memuncak dan manusia sudah semakin buta dalam memilih pasangan. Ye la aku tahu cinta tu buta. tapi kalau dah dua-dua pun berbulu dada, apa cher bai?


Nak tahu anda gay ke tak, tengok la gamba nih.. hehehe

Satu survey mengatakan bahawa golongan gay ni biasanya mempunyai komuniti mereka sendiri (memang pun). menerusi komuniti ini, mereka dapat bertukar-tukar pasangan untuk "bersama". So bila dah banyak pasangan, peluang dapat penyakit pun akan bertambah.

Malam ni dapat kudis dari si A, esok dapat panau dari si B, esoknya pula dapat siflis dari si C, kemudian dapat pula HIV dari si D. tengok? semua pun dapat penyakit kan? takde pon yang dapat anak! ceyt..
Gambar sekadar hiasan
Mereka yang mengamal hubungan sejenis mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk mendapat penyakit yang berjangkit secara seksual. antara contoh penyakit termasuklah
Anal Cancer : Kanser Dubur. ketahuilah sahabat, bahawa nikmat anda ketika membuang air besar tidak akan seindah dahulu lagi...
Jangan muntah! jangan muntah! kita nak belajar kan?
Herpes simplex virus : Aku tak reti nak explain sebab aku bukan doktor. takpe tengok gamba je k.. hehe
SOA-Herpes-genitalis-female.jpgHerpesgingiva.JPGCold sore.jpg
Human immunodeficiency virus : HIV! Siapa yang ta kenal? adakah tokek mampu membendung penularan wabak ini?

Human papilloma virus : also known as HPV. juga disebabkan virus. dan yang pastinya antivirus seperti kaspersky dan norton bukan ubatnya.




Gonorrhea : Google cakap, Kencing Nanah. mak aih! Penyakit ni sangat umum dan menjangkiti ramai insan

Ni je la aku letak. yang part sensitif tu korang cari sendiri la ek. hehe

Syphilis : Bagi aku ni penyakit paling sadis sekali. kepada gay2 diluar sana...jangan la.. berhentila.. aku ikhlas ni... huhu



Tengok! sampai tengkorak pun berlubang wooo~~ tengkorak betol!



Sementara peluang masih ada, sementara penyakit belum menjelma, hentikanlah wahai kaumku. banyak la gadis-gadis yang lagi kiut miut diluar sana. mengapa jantan berbulu lebat juga yang kamu idamkan? Ingatlah tiada emak yang sesaja penat mengandung 9 bulan mengharapkan anak mereka menjadi GAY!


OH TIDAAAAAK!!!!!!
~~SEKIAN



31 comments:

  1. gejala yang mesti dihentikan segera.... diorang buat pun secara HARAM...

    ReplyDelete
  2. Satu je klu bab gay ni aku tak paham. Apsal ada sesetengah dorang ni, bila kita mention tentang sexual relationship, kenapa ada antara dorang menafikan perkara tu sambil kata "gay tak semestinya tentang seksual". Aik? Kalau gitu apsal mesti ada klasifikasi baru tentang bentuk hubungan camtu? Apa bezanya dengan berkawan baik? Crap betul. Kalau seorang jantan mendapati tarikan seksual daripada kaumnya sendiri disebabkan sifat kejantanannya, of course benda tu tak normal. Weird.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang xrasa mmg akan cakap apa salah nya kawan baik :) tak faham keee perasaan..??? perasaan yg penting tu perasaan... kalau awak tu di suruh dipaksa berpisah dgan psangan awak tu mcm mana..? nak..?? dah kawin ke tunang ke dah bercinta lama kee dah sayang gila babi pastu disuruh berpisah mcm mana..?? nak..?? JAWAB LA..!! cakap je pandai...!

      Delete
    2. This is my 2.5 cents.

      Golongan LGBT ini mengalami kecelaruan identity. Mereka tidak perasan yang mereka ini sakit. Terdapat beberapa faktor mengapa mereka boleh terjebak ke kancah LBGT ini. Mereka bukanlah orang yang tidak tahu, malahan mereka juga beriman kepada Allah SWT. Cuma mereka akan bersandarkan bahawa perasaan atau naluri yang mereka lalui itu adalah anugerah Allah. Tetapi mereka tidak dapat mendalami asal tujuan manusia itu adalah untuk menyembah Allah. Bukan menyembah hawa nafsu.

      Golongan LGBT ini adalah golongan yang perlu didampingi dan mereka sebenarnya boleh dirawat. Sebagai contohnya seorang kanak-kanak yang dirogol ketika kecil. Masalah sumbang mahram ini jika kita teliti, kebanyakkan mangsa adalah dirogol oleh orang yang rapat dengan mereka ie. bapa, abang, datuk, bapa tiri. Apabila mereka dirogol, keyakinan dan kepercayaan kepada orang lain lebih-lebih lagi kepada orang yang sepatutnya menjaga mereka akan terhakis. Mereka cenderung untuk menjadi lesbian. Golongan ini perlu diberi kaunseling dengan cara memberi kepercayaan dan keyakinan untuk mempercayai orang lain.

      Asasnya ialah kita letak Allah SWT di atas. Mesti ada sebab mengapa Allah mengharamakan zina, liwat dan hubungan sesama sejenis. Setiap anggota badan manusia adalah diciptkan oleh Allah sesuai dengan fungsinya. Rectum adalah tempat untuk membuat najis tidak sesuai untuk aktiviti pergeseran. Itulah sebab penyakit mudah berjangkit melalui seks luar tabii.

      Sesungguhnya Allah SWT tidak rugi sedikitpun jika manusia melakukan maksiat. Malahana manusia itu sendiri yang menzalimi diri mereka sendiri.

      Allah SWT beri kita akal untuk berfikir. Gunalah akal sebaik-baiknya dan bukan guna perasaan di dalam membuat pertimbangan dan keputusan yang melibatkan dosa dan pahala.

      Delete
  3. Gen: ya ya... kalau benda tu x mlibatkan hubungan sejenis, takde la orang cakap gay ni macam ni macam tu.. umat akhir zaman..emm~~

    ReplyDelete
  4. pehh.. dahsyatnye kesan penyakit berjangkit seksuel!!

    ReplyDelete
  5. ish (^_~) pelik2 jew.. ape rase lakukan hubungan sejenis???

    ReplyDelete
  6. dalami ilmu agama tuk kuatkan iman..rasanya tak ada agama yang menghalalkan hubungan sejenis..ni la 1st time aku dgr gereja gay..ish3..semoga kita dilindungi Allah..

    ReplyDelete
  7. gerun tengok kesan dari hubungan sejenis ni.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  8. panjang story cikgu..
    byk research nih..
    thx atas info and nice sharing

    ReplyDelete
  9. Kalau jadi camni baru dyorang nak insaf kot.. kalau tak jadi, setakat sehari dua je insaf.. tp harap2 ada juga la yg lembut hati ntk insaf ngn info n fakta2 ni..

    ReplyDelete
  10. mintak jauh lah...nabi dok ngaku umat wei...nauzubillah.

    ReplyDelete
  11. penyakit tue sesetengah bukan berlaku pada golongan gay saja.. tp kerana sex rambang... huhuhu.. gerun..

    ReplyDelete
  12. Lizzie : meman betul.. tapi golongan Gay lagi berpotensi besar untuk kena. tapi gay dengan sex rambang, dua-dua pon bukan benda elok kan? hehehe

    ReplyDelete
  13. umat akhir zaman..ramai dah macam ni..
    penyakit2 tu gerun tgk! see,Allah melarang bersebab kan..?

    ReplyDelete
  14. mereka ini lah sisa baki umat Nabi Luth yang songsang. Agaknya mau datang bala lagi dengan dorang ni. Cukup la penyakit itu sebagai peringatab

    ReplyDelete
  15. ape2 jenis sex yang memang dah salah tu memang salah jugak lagi2 pasal gay ni @.@

    ReplyDelete
  16. Kita boleh dapat semua penyakit ini, kalau kita tidak jaga kebersihan diri. Tidak kira, kita LGBT atau straight.

    ReplyDelete
  17. macam mane kalau sorang laki tu selalu amalkan hubungan sejenis tp cume dgn pasangan yang same?? adakah dia juga brkemungkinan utk mndpt pnyakit spt di atas??

    ReplyDelete
  18. Huh!bukn pasal ni saja..skrg hmpir smua perkara dah salah dah..smu jnis sex pun dpt mndatangkn pnyakit klau x ikut cara yg btol.,dah thu sexs lpas kawin,ade jugk yg buat sblm kawin..nk tnya sape slh,smua slh..Yg prempuan pkai je tudung tp baju ketat sluar ketat nmpk pusat.,saje2 pkai seksi2 nk tunjuk body sana sini..lbih baek x yh pkai tudung.,yg lelaki plak x bleh tgk prempuan sexy ckit.,trus je turn on..klau x buat pun.,kuar sama2,berdua2an,berpegangan dn bersentuhan..same je la pkai tudung ke tak..bermanjaan bermesraan..tgk je org berlakon dlm tv buat cmtu terus nk ikut..pihak media massa pun salah jugk.,buat cerita cinta byk2..citer2 psal agama cmni kurg.,lg salahny sbb gila diut la tu..cerita cinta laku lagi dri cerita agama ish2..skurang2ny cuba usaha pentingkn kisah agama..huh! pastu.,yg mendengar,terdengar,didengarkan,mendengari psal org yg terlanjur ni pun salah jugk..mna xnya..mulut tu nyebok2 je brceloparan nk citer sana citer cni.,ngumpat sana,ngumpat cni.,memanjangkan lg msaalah.,suke2 je sebok hal org.,diri sndri bukn bgus sgt pun dah nk pndai nasihat org len.,huh! cuba fikir psal dri sndri dulu..pastu bru sebok hal org len..dah la.,nk ckp pnjg lebaw pun x guna jugk.,bnda tu terus je berlaku..huh! pikir2 arr..yg pnting jgn lupa perintah Allah S.W.t
    Asalamualaikum.. mntak maaf pda yg terasa ^_^ mmg btol ad la tu klau terasa ^_^ sory ^_^

    ReplyDelete
  19. kalau sex anal dilakukan secara betul dan juga dibersih kan...xkan ada masaalah TIPS UTAMA JANGAN TUKAR PASANGAN satu je sudah laaa...bengong...dah kne penyakit bru thu...POTENSI TERKENA PENYAKIT HIV adalah sebab TUKAR2 PASANGAN.... pada aku nak buat jahat buat lah tapi jgn lupa kebaikan nak jahat pun buat la 50% ke ^)% keee selebih nye kebaikan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank... lepas ni stay dengan satu pasangan sahaja

      Delete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Kalau seseorng membuat hubungan gay tuh sekali sahaja apa akan terjdi?

    ReplyDelete
  22. Kalau seseorng membuat hubungan gay tuh sekali sahaja apa akan terjdi?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!