Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Thursday, August 26, 2010

Merompak menggunakan hipnotis, hypnotize, ataupun pukau



Assalamualaikum
[Hari ni terawih dah start qunut kan kan]

Wokeh..ni satu benda yang agak best pada hemat aku. satu kaedeh mencuri dan merompak yang agak unik tapi tetap terkutuk. iaitu menggunakan kaedah hipnotis ataupun hypnotize dalam bahasa urdhu.

nak dijadikan cerita, rumah aku ni takde astro. yang ade just tv1, tv2, dan tv3. Tapi yang membuatkan umah aku ni best, semua channel indon aku subscribe. ta pecaye? ni bukti:

Piring sebesar ini mampu mendapat siaran dari korea. hehe
Yang menariknya, tak payah bayar bulan-bulan. hehehe. owh yg tido kat bawah tu kucing aku. aku bagi die nama KUCING. senang nak ingat~~

Ok berbalik kepada isu kita, time aku nak berangkat gi terawih tadi, aku tertengok la berita kat tv one, channel dari indon ni. pasal perompak yang menngunakan kaedah hipnotis untuk mencari duit raya di sebuah pasaraya. balik je terawih, aku usha you tube. yess..ade dah org uplod. fresh gitu! layan~~~


the arabian strikes!!

Ok kalau korang lihat vid kat atas nih, dua mamat sorang mak cik berbangsa arab ni dengan selambanya masuk ke pasaraya tu dan mengambli duit kat kauntewr tanpa ada sesiapa pun yang amik kesah. lagi best, pengunjung yang lain pun dok tengok je depa amik duit macam tiada apa yang intresting di hadapan mata mereka.

Adakah kesemua orang didalam itu sudah dipukau atau dihipnotis? Bagaimana arabian tu buat ek? Ni ada lagi. lebih kurang sama je tapi aku letak je la.



Apapun halnya, kita yang dok kagum tengok ni kena lah berhati-hati jugak. benda macam ni boleh berlaku kat kita. aku bukan main cakap je sebab aku dah pernah kena. habis henpon aku kena rembat hari tu. hehe.

Mak aku cakap, ada cara gak mereka ni nak memukau. dan ada cara gak kita nak elak dari dipukau. Contohnya,

Secara sentuhan
Ada kaki pukau akan guna teknik ni. dia sentuh korang, then secara otomatik mangsa akan berada dibawah pengaruh si pemukau itu.
Cara nak counter? mak aku cakap, sentuh dia semula. means 'ilmu' dia tu balik kat dia. tapi jangan sentuh lebih2 ok. nanti orang ingat korang buat sexual harassment plak. hahaha.

Asap Rokok
Si penjahat ni akan sembur asap rokok dia kat muka mangsa. lepas tu, dunia jadi miliknya.
Cara nak counter? aku lupa. tapi selagi korang masih sedar, amik lah sebatang kayu baseball dan pukul la mamat tu sampai dia lupa nama ayahnya.

Hari tu aku kena teknik sentuhan tu. pakcik tu sentuh tangan aku, then tanpa segan silu aku menurut semua katanya. haram jadah. Mereka begerak bertiga. tapi aku tak rugi gak la. sebab time mereka nak lari tu, aku sempat belasah pakcik yang pukau aku tu. 1st and last time aku pukul orang. boleh mandul gak dia aku kerjakan. hahaha.

Kesimpulannya, benda ni memanglah kita umat moden ni malas nak percaya. tapi memang ada. point ku disini, always be careful. dia guna pukau, kita guna zikir. InsyaAllah selamat. Tapi kalau boleh belasah je mereka-mereka ni. sakit hati betol la~~~ hehehe.


16 comments:

  1. aku harap aku takkan kne pukau..haha..

    ReplyDelete
  2. gila lah, jiran sebelah rumah saya pun kena pukau dengan orang datang pura - pura nak banci

    ReplyDelete
  3. eiii..jahat betul la..
    yang pompuan gemuk tu rakus betul..
    dah la gemuk..
    perangai lak huduh..
    macam haram j aje..

    ReplyDelete
  4. bahaye bende2 cam nie....
    harap tak terkena la...

    ReplyDelete
  5. bahaya ni..kes serius! hehe..mudah2an aku tak kene pukau..kalo die nak pukau aku, konfem dia rugi..sebab aku ni papa kedana..cari kat pelusuk mn pun xkan ada benda berharga..hua3..tup2 c pemukau lak yg bg duit tuk aku..ha3..palis2..

    ReplyDelete
  6. sangat mengerikan.
    nauzubillahhiminzalik.
    moga tak menjadi mangsa

    ReplyDelete
  7. 2-3 bulan lepas dispatch kat opis saya pun kena..kat depan bank tur..dtg 2 chinese guy..antara sedar ngan tak dia keluarkan smua cash dlm poket RM2k++ tuk bayar insurance n roadtax keta boss..lepas org tu blah dia br sedar..huhu

    ReplyDelete
  8. thanx for all the comments!! hehehe

    ReplyDelete
  9. harap2 xde lar belaku kat negara kita..

    Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

    ReplyDelete
  10. Salam...

    1st aku nak tanya....
    Itu ke parabola?

    Bab pukau ni, ada lg cara nak atasinya. Sekadar berkongsi:

    1. bela ikan puyu dalam umah. Kalau ikan tu mengelupur, ada la yg tak kena kat luar umah.

    2. Tanam pokok limau kasturi, InsyaAllah melemahkan ilmu pukau.

    3. Sentiasa pakai minyak attar kasturi putih, InsyaAllah, selamat dari pukau.

    ReplyDelete
  11. IZA : Yup... thats it~~

    Thanx 4 the info ye~~ sesuatu yg baru... besh2

    ReplyDelete
  12. sy pn prnh kne...
    jd cashier ni mmg bhaya...
    time kne pukau uh ingt lg smpai skrng...
    01/01/10..cun x tarikh dyer??
    rm 1500 lesap...
    b4 kne org crita sal pukau2 ni...
    mmg xnk cyer...
    da kne...
    mmg akn be more carefull...
    huhuhu..
    yg pntng..
    jgn prcya kt org arab sgt,....

    ReplyDelete
  13. itu ler yg jadi kat pantai timur beberapa bulan lepas. pak arab rompak kedai emas guna pukau.

    ReplyDelete
  14. nice experience belasah org smpai bleh mandul..heheh

    ReplyDelete
  15. bukan senang nk hypnotize org kalo xbtl pakar..sekarang tgh wat research psl ni..kebetulan type jmpe blog ni..nway nice entry

    ReplyDelete
  16. ckp lebat la bantai2 bagai...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!