Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Friday, September 17, 2010

Nuffnang itu Jantung Blog Saya.. hehe

Asslamualaikum
[Post ni aku dah taip lama da..tapi tenet kong.. baru post hari ni..huk huk]

Nuffnang. blogger mana yang tak kenal. Wujudnya komuniti ini membuatkan blogger-blogger se Malaya semakin bersemangat untuk berkarya kerana disamping dapat menulis untuk tatapan dunia, mereka juga mampu menjana pendapatan sampingan.

As for me, yang sememangnya baru sangat berblog ni, aku diperkenalkan dengan nuffnang oleh sorang guru kat tempat aku prektikal beberapa bulan lepas. Aku prektikal tak jauh. kat Ampang sana. haha. Guru ni sebenarnya terbaca mengenai Nuffnang kat paper mana ntah, dan dia suh aku tolong usha kat internet cara-cara untuk menyertai Nuffnang nih.



Dengan hanya berblogging saja boleh dapat duit (Dia cakap lee). Siapa yang tak mahu kan? so aku pun merisik la macam mana nak join Nuffnang ni, and macam mana nak buat blog (part ni senang je...hehe). Aku tak berminat nak join. Just nak ajar cekgu tu camne nak buat. Tapi, akibat kesibukan kami bekerja, aku tak sempat nak ajar dia dan akhirnya aku pulak yang join. hahahaha.

Curik kat Komo


Banyak rakan-rakan blogger yang buat post pasal Nuffnang masuk Kosmo kan.  Aku kagum gila la kat brader ni. pandai betul. kalau aku pandai macam tu mesti mak aku bangga sepenuh masa kat aku.

Wokeh, setelah agak dalam 4 bulan bernuffnang secara aktif, aku baru cashout sekali (belum sampai lagi...sabo dir..sabo..) dan baru dapat 1 Buffered Earnings.. Aisehmen.. Takpe la bukan rezeki.


Ohw Thank You Celcom~~ Dats why la aku istiqamah guna celcom sejak aku kecik molek lagi.. yeay.

Last Words, Tahniah buat Nuffnang kerana kini seantero Malaysia sudah mengenali anda. Im also proud to be one of your community. Ini akan membuatkan aku, dan ramai lagi blogger untuk terus bersemangat dalam arena blogging ni. Sekian. All the best!

p/s : Aku jeles gila tengok income blogger2 kat dalam paper kosmo tu.. mak aih~~~


11 comments:

  1. aku pn br jer blaja nk nuff
    sama2 ler kita study yuk

    ReplyDelete
  2. yaty plak,da lama berblog,masa tu org letak nuff ,yaty letak nuff,tapi tak tahu pun nuff tu apa,akibatnya,BE yang pernah dpat dulu mmg tak ada sen,kalo ada pun 5 sen je,sadiskan,tapi setelah tahu BE tu apa,now,income tu da adalah ..hehe

    ReplyDelete
  3. Nuff menjadi pujaan hati semua bloggers :)

    ReplyDelete
  4. brapa ringgit tu?wow..

    ReplyDelete
  5. btl la, thanks to nuffnang ni.. semakin bersemangat nk berblogging ni..

    ReplyDelete
  6. janganla ko risau..baru jak aq klik nuff ko sebanyak satu puluh. hahahaha :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!