Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Thursday, March 3, 2011

Aku suka menembak



Assalamualaikum

Ya aku sibuk. All here and there. Banyak harus disetelkan, banyak masa diluangkan, banyak fulus dihabiskan. Di luarnya tenang tapi Tuhan saja yang tahu. deep down inside you’ll still feel empty. Sebab, there is no one to share it with. Ok aku merapu.

Tapi betul jugak la. What people do to you is sometimes the reflection of what you did to people. Aku semakin mengerti dan terima seadanya. Nah aku merapu lagi. I really miss you.

Aku mau wat entry pendek saja. Dengan ditemani lampu broadband yang sudah mula bertukar biru ni aku mencuri masa selama sejam untuk melayan hobiku. Edit gambar dan update blog. Cayalah dir kau memang cemerlang walaupun ramai yang tidak mengakui ko ni hensem.

Dua weekend aku yang lepas dihiasi dengan aksi-aksi menembak. dengan kamera, of course. Sesuatu yang menarik pasal menembak dengan kamera is, the person that you shoot will not die. Jauh lebih baik berbanding menembak menggunakan pistol. So aku suggest banduan yang disabitkan kesalahan memiliki senjata api ni diperkenalkan dengan bidang fotografi.

2



Model pertama ini bernama Ija. Yang mana telah kami tembak dua minggu lepas. what can I say, she’s very talented. Dia dengan lensa kamera bagaikan aur dan tebing. Tidak perlu dirasuah untuk mengeluarkan senyuman. Ya senyuman anda manis. dan anda telah banyak bersedekah senyuman menerusi gambar-gambar anda.

1


Oh ya. Lokasi ialah di Taman muhibbah sana. Sesuai untuk berjogging dan melihat cewek berjogging. Menembak lagi la sesuai kan. So sesiapa yang sudi menjadi mangsa tembak disini bagitau jak kami. hehehe…

3


A nice hobby indeed~~

4


Ni pula mangsa minggu lepas. Adik ni namanya Ode. anak buah sis Jeannie. Serius dik, ko boleh pergi jauh dalam bidang modelling. Pergilah sejauh yang boleh. Naik bas atau naik LRT. Nanti bila aku sudah pro, kau datang balik ya. kita amik lagi gambarmu.

IMG_9253


This is baby Rina. tersipu-sipu malu dia bila aku hendak mengambil gambarnya. Mungkin saja aku ni kelihatan seperti Justin bieber sampai dia jadi malu. Ataupun di matanya aku kelihatan seperti beruang. Who knows. Tapi kan dik, orang cakap malu-malu tu tandanya setuju! hak hak..

IMG_9287


Ok itu sajalah untuk kali ini. I’m a busy man you know. Kena tidur awal untuk menjaga kejelitaan kulit. Esok aku akan mempunyai satu lagi bini baru. Isnin lepas aku sudah ada bini baru yang boleh amik gambar. bini yang esok ni pula mempunyai dua tayar.

Ya aku punya 4 bini sekarang. Dua boleh amik gambar, satu ada roda, dan satu lagi ialah gadis. Dia satu-satunya dan tiada duanya. Salam~~


SudirSuichi


4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!