Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Monday, March 21, 2011

Tokek, Tudung Maksiat, & Gay


Assalamualaikum

Tamat sudah cuti sekolah. Semua terasa pemergian cuti. Pelajar sekolah gelisah untuk menempuh hari esok kerana banyak kerja sekolah belum siap. Tapi dalam masa yang sama sungguh excited untuk bertemu rakan kerana banyak benda dalam seminggu ni mahu di ‘share’ bersama rakan. Tapi ingat, berhati-hati ketika berkumpul dan bercerita. Silap langkah kamu mungkin akan dilempar botol.

Ibu bapa pula, pada hari ini sibuk menguruskan anak. Check rambut, buku, baju, dan kasut. Adakah semuanya lengkap dan mencukupi. Rambut yang panjang akan dipotong. Baju yang kusut akan diseterika, dan kasut yang rosak akan diganti. Namun ramai ibu bapa terlepas pandang akan satu perkara. Cuba lihat ke dalam lubuk lubang telinga anak anda. Sudah dikorek atau belum? Ya. Ramai yang masih tidak menyedari akan pentingnya menyingkirkan inti roti kaya yang terdapat di telinga anak-anak anda. Amat tidak manis jika dibiar bertakung disana. Apalagi yang sudah mula meleleh. Nice! (aku bercakap ni berdasarkan pengalaman melihat muridku juga)

So apa kaitan dengan tajuk entry pada hari ini? Tiga benda di atas tu merupakan keyword yang paling hangat di blog aku. Walaupun blog ini tidaklah sehangat mana, tapi keyword tertinggi tetap ada.

Tokek. A type pf creature that suddenly become famous around the globe. aku ada buat dua entry merapu yet informative pasal makhluk ni. You can check it out HERE and HERE.

Tudung Maksiat. Ni yang aku pelik. Aku pun tidak tahu bila aku taip pasal benda nih. Dari pemahamanku, tentu si pencari google ini ingin mencari info, gambar, atau lebih best lagi, VIDEO, pasal insan-insan jahil yang terlupa melucutkan tudung sebelum beraksi dihadapan lensa video 3gp. Am I right? anyway, check out this ENTRY..

Gay. Ni yang cek suka ni. Boleh tengok post aku yang INI. Semakin menjadi trend dan dilaksanakan dengan meluas dewasa ini. “Saya Gay, Saya ok…” Itu dia tagline yang boleh dijadikan visi sebuah syarikat. Haha. Untuk memeriahkan lagi entry pada kali ni, ni ada beberapa gambar yang kami amik beberapa hari lepas. This may look gay, but trust us, we are a good boyfriend to a cute and nice girlfriend of ours.

IMG_3064


IMG_3071

IMG_3056

** Credit Pics to Enchek Sanik from http://imagenarystudio.blogspot.com/

Have a pleasant week ahead ok! Sekian, Salam!

*Sudir Suichi*

4 comments:

  1. Wah, anak2 muda yang bersemangat. Lawa2 tu gambar...:)

    ReplyDelete
  2. first pic sangat emmm..... macam pernah dilihat. hahaha.. nice!

    ReplyDelete
  3. didirrr....gilanya kamu punya piccccs aduyaiiii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!