Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Saturday, November 27, 2010

Bergelar guru semula


Assalamualaikum w.b.t
[Ok mulai hari ni, boleh panggil aku cikgu balik…ha ha]

Salam perpaduan. untuk kesekian kalinya, blog in kutinggalkan lagi selama hampir seminggu tanpa update. Hasilnya? Ya.. sudah tentu pendapatan bersama Nuff merosot tatkala traffic aku juga merudum. Tapi tak mengapa, aku pun sudah tidak bergelar penganggur lagi. Itu yang agak menggembirakan.

So on with the main topic. Alhamdulillah setelah hampir setengah tahun menunggu, aku dan rakan-rakan telah dipostingkan. Ada yang gembira, ada yang menangis, dan ada yang menangis meraung ketika mendapat penempatan. As for me, Syukur Alhamdulillah. Walaupun bukan di kampung halaman, tapi aku gembira dengan rezeki yang aku dapat, Amin.

Aku sudah melapor diri di sekolah baru aku. Menarik. Tempat yang permai. Apapun kini terasa hasil usaha penat lelah selama 4 tahun belajar di Universiti, Anyway, wish me luck ok.

Oh ya, Gambar pentas konvokesyen aku dah pun sampai. Ok la juga rasanya. tiada bulu hidung, jerawat, dan panau yang kelihatan. Ye lah tidak semua gambar konvo itu kita puas hati ye tak? Dah la bayar mahal.. fuh..

HBD_0203-2


Final words, chase your dream & ambition. Don’t ever give up even if it means you have to fall a thousand time… Cayalah sudir! HAHA..


SudirSuichi

9 comments:

  1. ahahahhaaha.. dialog x menahan.. selamat bertugas menjadi guru.. me pun ade lagi satu sem je ni, pastu tah manalah dorang campak tuk posting...

    ReplyDelete
  2. good luck cikgu sudir.. kami akn menyusul.. hehe.. lama lg..

    ReplyDelete
  3. hahaha...xleh blah bag dslr..hahaha

    ReplyDelete
  4. terharu.....nak jadi mcm CIKGU jugak...huhuh......goodluck!

    ReplyDelete
  5. uiii...xsabar plak aku jadi mcm ko ba...!! btw.. dmana ko posting....

    ReplyDelete
  6. cam 1Ds mark III jak tu? agak2 la weh.. 5D mark II ok lagi.. haha..

    ReplyDelete
  7. Linda & Ifa : aku posting di Lahad Datu... hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!