Announcement!!!

The blog has moved to


Thanks for your support!!!


Check out this cool stuff:

Thursday, August 12, 2010

The Last Airbender, Tekken, and stil..waiting fo The Expendables..& Resident Evil..

Assalamualaikum dan salam Ramadhan..

[Semalam x buat post..lupa! haha]

Intro for the day, bulan ramadhan berkunjung tiba lagi. umat Islam berlumba2 untuk melaksanakan ibadah kerana pada bulan ini pintu rahmat terbua seluas-luasnya. (Benda ni sepatutnya semua umat islam tahu, maklum, dan lakukan)

Selain itu, dibulan ini jugalah terbuka seluasnya gerai2 bazar ramadhan di mana seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira agama berlumba-lumba untuk meninjau dan memborong disana. (benda ni sudah semestinya semua tahu, maklum, dan lakukan. 1 malaysia!)

Aku? aku sedang cuba untuk meminimakan penggunaan suara ketika di dalam kelas. takut nanti aku yg berpuasa setengah hari seperti murid2 ku.

Aku : Ok class.. can u tell me all the names of planets in our solar system?

Mereka menjawab secara berjemaah

Class : Yes sir!! Mercury....Venus.... Earth.... Mars.... Jupiter... SETAN... Uranus..

Aku ; Stop! stoooooop!!!!!!!! What??? SETAN??? Wrong!! salah tu.... SATURN...

~~Haih.. rohani dan jasmaniku menjadi letih lesu...

Ok, Movies. i love movies. especially adaptation from games, cartoon, and comics. Hari tu aku sempat tgk filem The Last Airbender, in 3D. time tu aku teruja betol sebab tgk dalam 3D. which is my 1st time. haha.


Gambar2 ni aku snap ok~~hehe

Mesti ramai tau yg yg cite ni asal dari katun kn? Avatar : the last airbender.


My COmments on this movie:
Best la. out of 10 i give 7. Rasanya x perlu kot tgk dalam 3D. xbyk pon scene2 3D die yg best. hehe. lagipun ringkas sangat la depa buat. mybe sebab nk kejar chapter 1st dalam katun nih. Tp budak airbender tu mmy kiyut~~hehe

ok, next, Tekken.
Muvi ni adapt dari game n comic. dah berkurun aku tunggu muvi ni. minat gila dgn Tekken. Xpayah la kot aku letak poster dia. kat [nuffnang] kan ada. hehehe.

Minat gila dgn Jin KAzama~~

My comment?? Camni..
Kalau tatau pape pasal Tekken ni, tgk muvi ni, mybe anda rasa best. sebab ni action baek punya.
Tp kl anda peminat Tekken sejak azali, mybe u'll find it a little disappointing. hehe..
Anyway, 6/10 (ceh macam aku ni pro pulak)

But the best is still yet to come. aku masih mengunngu The Expendables [Klik Sini] dan yg terbaru, Resident Evil: Afterlife. Nuff pon suke gak filem ni. haha.

Poster Baek punya~~

Kenapa aku teruja?
For starters, Dari muvi 1st lagi aku dah minat cite nih. Game? game dia graphic berat la. pc aku x mampu. haha

LAgi 1, [Wentworth Miller] blakon citer ni beb! Sape dia tu? Plizz laa~~ dia ni pelakon crita terbaek sepanjang zaman, [PRISON BREAK]!!! hahaa. a.k.a Michael Scofield.

Dia yg digilai ramai gadis~~

~~Wah..nk bbuka dah ni.. Biasalah sabah 6.20 dah magrib. hehe

5 comments:

  1. the last air bender tu memang terbaek.. baru book 1.. ada lagi 4 buku lagi.. lama jugak tu nak tunggu sudah

    ReplyDelete
  2. hahaha.. setan... salah satu formula nak ingat saturn tu.. huhuhu.. (^__^)

    ReplyDelete
  3. waaahhh.. muvie lover same goes here.. jap g nk tgk the expendables.. tq nuff bg tket free :)

    ReplyDelete
  4. the last airbender tu cam best.. tp bulan puasa susah sket nak tgk..
    tunggu dvd jer la nampak nyer :)

    ReplyDelete
  5. ok..boleh ajak encik suami gie tengok cite nanti..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Untuk Menceriakan Lagi Hidup anda!